• Gratis retour binnen 14 dagen
  • Afhalen in één van onze winkels
  • Sparen voor persoonlijke korting
  • 0/10
    0 Beoordelingen - Kiyoh
  • Bereikbaar van maandag t/m zondag

Klantenservice

Heb je een vraag? Hieronder vind je alle informatie over onze producten en diensten. Kun je het antwoord niet vinden, stel de vraag dan rechtstreeks aan onze Klantenservice via 088 374 4444 of webshop@dungelmann.nu. Wij beantwoorden jouw vragen (op werkdagen) binnen 24 uur.

Openingstijden

  • Maandag van 09.00 tot 18.00 uur
  • Dinsdag van 09.00 tot 18.00 uur
  • Woensdag van 09.00 tot 18.00 uur
  • Donderdag van 09.00 tot 21.00 uur
  • Vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur
  • Zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur
  • Zondag van 12:00 tot 18:00 uur

Per 1 oktober 2017 wijzigen de openingstijden van onze klantenservice

  • Maandag van 09.00 tot 17.00 uur
  • Dinsdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • Woensdag van 09.00 tot 17.00 uur
  • Donderdag van 09.00 tot 21.00 uur
  • Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur
  • Zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
  • Zondag gesloten

Betalen

  • 1. Hoe betaal ik via achteraf betalen met Klarna?
    Als je gebruik maakt van Klarna betaal je pas voor de artikelen nadat je deze hebt ontvangen. Er zijn geen kosten verbonden aan deze betaaloptie. Als je kiest voor de betaaloptie achteraf betalen via Klarna ontvang je nadat de artikelen door ons zijn verzonden per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt dan 14 dagen de tijd om de artikelen te passen en te betalen. De betalingsgegevens zijn terug te vinden op de digitale factuur van Klarna. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling.
  • 2. Waarom ontvang ik betaalherinneringen, terwijl ik al betaald heb?
    Neem hiervoor even (gratis) telefonisch contact op met Klarna. De klantenservice van Klarna helpt je graag verder.
  • 3. Zijn er kosten verbonden aan achteraf betalen via Klarna?
    Er zijn geen kosten verbonden aan de betaaloptie achteraf betalen via Klarna.
  • 4. Waarom wordt mijn aankoop via achteraf betalen niet goedgekeurd?
    Klarna voert voor alle bestellingen waarbij gekozen wordt voor achteraf betalen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, kun je het beste even contact opnemen met Klarna via 020-8082852 of de chat via https://www.klarna.com/nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.

    Je kunt natuurlijk ook voor een andere betaalmethode kiezen zoals IDeal, Visa of Mastercard.
  • 5. Zijn alle prijzen inclusief BTW?
    Ja, alle op de website genoemde prijzen voor artikelen of andere services zijn inclusief btw.
  • 6. Kan ik betalen met mijn Dungelmann cadeaukaart?
    Zowel in onze winkels als online kun je de Dungelmann cadeaukaart kopen. Verzilveren kan ook zowel in onze winkels als online in onze webshop. Als je de cadeaukaart online verzilverd vul dan de code die onder de barcode aan de achterzijde van de cadeaukaart staat in in de winkelwagen bij 'Vul je kortingscode in'. 
  • 7. Kan ik mijn Fashioncheque verzilveren bij Dungelmann?
    Bij Dungelmann kan je ook betalen met een Fashioncheque. Kies om jouw Fashioncheque te verzilveren voor 'Fashioncheque' bij de betaalopties. Je wordt vervolgens doorgestuurd naar de betaalomgeving van Ogone waarop je jouw Fashioncheque kaartnummer in kunt vullen. Als het tegoed op de kaart niet voldoende is voor het gehele aankoopbedrag kun je het resterende bedrag met een andere betaalmethode voldoen.
  • 8. Waarom kan ik niet kiezen voor de optie achteraf betalen?

    Indien je ervoor kiest om je bestelling op te halen bij een PostNL afhaallocatie of in een van onze winkels, is het niet mogelijk om te kiezen voor de optie achteraf betalen. Het is uiteraard wel mogelijk om in dit geval voor een andere betaalmethode te kiezen.

Service

  • 1. Hoe vraag ik mijn wachtwoord op?
    Als je al eens eerder iets besteld hebt bij ons dan heb je misschien een account aangemaakt en een mail van ons ontvangen met de mogelijkheid om een wachtwoord aan te maken. Weet je jouw wachtwoord niet meer? Klik dan op wachtwoord vergeten bij inloggen of als je af wilt rekenen. 

    Nadat je je e-mailadres in hebt gevuld ontvang je een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Je kunt ook inloggen met jouw Dungelmann membercard. Kies voor inloggen met klantnummer als je een Dungelmann membercard hebt. Heb je geen Dungelmann membercard of account? Klik dan op Registreren of kies voor 'Nieuw bij Dungelmann of bestellen zonder account?' om af te rekenen.
  • 2. Hoe weet ik of een artikel nog op voorraad is in de winkel?
    Bij ieder artikel op onze webshop kun je per maat bekijken of deze nog op voorraad is in één van onze winkels. Selecteer hiervoor jouw maak en klik op 'Bekijk de winkelvoorraad' (boven de button Bestellen). De getoonde pop-up geeft een de indicatie van de winkelvoorraad. Uiteraard kan onze klantenservice ook voor je nakijken of een paar schoenen (nog) aanwezig is in een winkel bij jou in de buurt.
  • 3. Komen producten die zijn uitverkocht nog binnen?
    Een artikel of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn in onze webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit artikel online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de website in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice en informeren of het product kan worden besteld. Houd het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.

Bestellen & bezorgen

  • 1. Hoe plaats ik een bestelling?
    Klik op ‘Bestellen’ om het product in de winkelwagen te plaatsen. Je winkelwagen geeft een overzicht van de bestelling. Wijzigen kan hier ook. Vanuit je winkelwagen kun je verder winkelen of direct de bestelling afronden en betalen. Ben je een nieuwe klant? Dan vragen wij je een account aan te maken. Heb je al eerder iets besteld? Dan log je in met je e-mailadres en wachtwoord.

    Vul na het inloggen achtereenvolgens je contactgegevens, het factuuradres en het afleveradres in en selecteer een betaalmethode. Op de factuur zie je een overzicht van je bestelling en de kosten. Wil je nog iets wijzigen? Ga dan terug naar je winkelwagen. Wil je je bestelling afronden? Dan kun je betalen. Nadat de betaling is voltooid, ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per e-mail.
  • 2. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Dit kan alleen als wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen. Weet je dit niet zeker? Neem dan contact op met de Klantenservice. Is je bestelling al verzonden, dan kun je deze na ontvangst ruilen of retourneren.
  • 3. Betaal ik verzendkosten?
    Niet-afgeprijsde artikelen vanaf € 40,- verzenden wij kosteloos. Voor afgeprijsde artikelen en artikelen tot € 40,- betaal je € 4,95 aan verzendkosten (als jouw bestelling uit een niet-afgeprijsd artikel en een afgeprijsd artikel bestaat en het totale aankoopbedrag is € 40,- of meer dan is de verzending gratis). Wanneer je in Nederland woont, kun je je bestelling altijd gratis terug sturen. Woon je in het buitenland, dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.
  • 4. Hoe weet ik dat mijn betaling veilig verloopt?
    Je betaling verloopt via een versleutelde https-verbinding. Dit betekent dat de verbinding tussen jou en de website gecodeerd is en daarom niet zichtbaar is voor derden. Een veilige betaalomgeving herken je aan het hangslotje onderin en een URL in de adresbalk die begint met 'https', waarbij de s staat voor 'secure'.

    Kijk voor meer informatie op www.veiliginternetten.nl
  • 5. Komen producten die zijn uitverkocht nog binnen?
    Een product of maat kan (tijdelijk) uitverkocht zijn in onze webshop. Afhankelijk van onze voorraad wordt dit product online weer aangevuld. Houd voor de actuele voorraad de website in de gaten. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen met een winkel van Dungelmann Schoenen en informeren of het product kan worden besteld. Houd het artikelnummer, de maat en de kleur bij de hand.
  • 6. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
    Niet-afgeprijsde artikelen vanaf € 40,- verzenden wij kosteloos. Voor afgeprijsde artikelen of artikelen tot € 40,- betaal je € 4,95 aan verzendkosten (als jouw bestelling uit een niet-afgeprijsd artikel en een afgeprijsd artikel bestaat en het totale aankoopbedrag is € 40,- of meer dan is de verzending gratis). Voor bestellingen die verzonden moeten worden naar een adres in België of Duitsland worden € 6,95 verzendkosten berekend. Als je jouw bestelling ergens anders dan in Nederland, België of Duitsland wilt laten bezorgen neem dan contact op met onze klantenservice.

  • 7. Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Kan ik mijn adresgegevens nog wijzigen?
    Als jouw bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice via 088-374 4444. Heb je ervoor gekozen om jouw bestelling achteraf via Klarna te betalen dan kunnen wij jouw adresgegeven helaas niet meer wijzigen en zal jouw bestelling afgeleverd worden op het door jouw aangegeven afleveradres, winkel of afhaalpunt.
  • 8. Hoe verloopt het bestelproces?
    Als je voor het eerst een bestelling plaatst vragen wij je of je een account aan wilt maken. Dit is handig om eenvoudig opnieuw te kunnen bestellen. Als je hebt aangegeven dat je graag een Dungelmann account aan wilt maken ontvang je na jouw bestelling een welkomstmail. Deze gegevens kun je gebruiken bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een orderbevestiging per mail. Je kan de bestelstatus op ieder moment bekijken op 'Mijn Dungelmann' pagina, door in te loggen met jouw persoonlijke gegevens. Ontvang je de orderbevestiging niet binnen 24 uur, dan adviseren wij om contact op te nemen met onze klantenservice.
  • 9. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Je kunt vanuit het buitenland bestellen. Jouw bestelling zal dan wel iets later bij je afgeleverd worden. De kosten voor de verzending zijn €6,95 voor België en Duitsland. Wil je jouw bestelling ergens anders in het buitenland laten bezorgen neem dan contact op met de klantenservice.
  • 10. Waarom is mijn bestelling nog niet bezorgd?
    Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvang je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling vertraging oploopt. We proberen je hier altijd zo snel mogelijk over te informeren. Heb je de bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • 11. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
    Jouw bestelling wordt binnen 1 - 3 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling afgeleverd op het door jouw aangegeven adres, winkel of afhaalpunt. Bestaat jouw bestelling uit meer dan 1 artikel dan kan het afleveren van jouw bestelling wat langer duren. Ook tijdens de SALE hanteren wij een levertijd van 5 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling. We proberen je hier altijd zo goed mogelijk over te informeren.

    De status van jouw bestelling kun je checken met de track & trace code die in de verzendbevestiging staat op postnl.nl
  • 12. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben om de bestelling aan te nemen?
    Wanneer we een bestelling niet bij je kunnen afleveren, biedt PostNL het pakket standaard aan bij de buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij je aan. Wanneer jij en je buren ook bij de tweede keer niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat dat je de bestelling binnen 2 weken op de aangegeven afhaallocatie kunt afhalen. 

    Als je weinig thuis bent, kan je er ook voor kiezen om jouw bestelling af te halen in één van onze winkels of bij een PostNL afhaalpunt.

Bezorgen & afhalen

  • 1. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wij streven er naar je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te bezorgen op het opgegeven adres. Wij verzenden je bestelling aangetekend met PostNL. Dit betekent dat een handtekening nodig is voor ontvangst. 

    Bij een bestelling met meerdere artikelen, kan het zijn dat deze in delen naar je wordt verstuurd.

  • 2. Wat als ik niet thuis ben om mijn bestelling aan te nemen?
    Wanneer we een pakket niet bij je kunnen afleveren, biedt PostNL het standaard aan bij de buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij je aan. Wanneer jij en je buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vind je een bericht in je brievenbus. Daarop staat waar je het pakket binnen 3 weken kunt afhalen.
  • 3. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in een winkel van Dungelmann Schoenen?
    Online geplaatste bestellingen verzenden wij standaard via PostNL. In het afrekenproces is het mogelijk om te kiezen voor een winkel waar je de bestelling kunt afhalen.
  • 4. Mijn pakket is nog steeds niet bezorgd. Wat nu?
    Zodra wij je bestelling hebben verzonden, ontvangt je een e-mail met een PostNL Track en Trace nummer. In de regel wordt het pakket de volgende werkdag bezorgd op het opgegeven afleveradres. Heb je je pakket niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Ruilen & retourneren

  • 1. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
    Binnen 14 dagen na ontvangst mag je (een deel van) je bestelling ruilen of retourneren. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, het de originele labels en/of prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit. Vergeet niet het retourformulier in te vullen en mee te sturen.
  • 2. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
    Wij geven uitsluitend geld terug als je je online gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneert, met inachtneming van de algemene voorwaarden. Retourneren kan per post of in één van onze winkels. Het bedrag wordt te alle tijden teruggestort op de rekening waarmee is betaald.
  • 3. Hoe kan ik artikelen ruilen?
    Alle artikelen kunnen geretourneerd of geruild worden binnen 14 dagen na levering.

    Ruilen
    Een ruiling kan alleen bij hetzelfde artikel in een andere maat. Vul hiervoor zorgvuldig het retourformulier in en voeg deze toe aan het pakket. Stuur vervolgens het pakket terug naar ons antwoordnummer. Nadat wij het pakket ontvangen hebben, ontvang je het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen 5 werkdagen op het afleveradres.
  • 4. Hoe kan ik artikelen retourneren?

    Alle artikelen kunnen geretourneerd of geruild worden binnen 14 dagen na levering.

    Retourneren
    Je kunt de bestelling (of een deel van de bestelling) in Nederland binnen 14 dagen kosteloos retourneren. Retourneren kan in één van onze winkels. Ben je niet in de gelegenheid om langs te gaan, hergebruik dan de Dungelmann verzenddoos om de artikelen retour te sturen. Vul zorgvuldig het retourformulier in en voeg deze toe. Stuur vervolgens de bestelling terug naar ons antwoordnummer. Je kunt het pakket afgeven bij één van de PostNL punten. 

    Nadat wij het pakket ontvangen hebben, ontvang je bij een iDeal betaling binnen 5-7 werkdagen het bedrag terug op je rekening. Indien je met creditcard hebt betaald, ontvang je het bedrag terug op je creditcard account. Dit zie je terug op het eerstvolgende afschrift.

    Retourneren binnen Nederlands is kosteloos. In België en Duitsland draagt de klant de kosten voor het retourneren.

  • 5. Kan ik artikelen ook ruilen of retourneren in een winkel van Dungelmann Schoenen?
    In al onze winkels kun je online gekochte artikelen ruilen voor een ander artikel. Mits op voorraad, kun je het gewenste artikel direct omruilen. Retourneren in de winkel kan ook. Je krijgt geen contant geld terug, maar een bewijs dat je hier recht op hebt én onze toezegging dat het bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening of creditcard staat.

    Ruilen en retourneren in de winkel kan binnen 14 dagen op vertoon van het retourformulier. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt is, de originele labels en/of prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit.
  • 6. Betaal ik verzendkosten als ik artikelen wil ruilen of retourneren?

    Je kunt kosteloos ruilen of retourneren in Nederland. Als je een artikel ruilt, sturen wij je het gewenste artikel kosteloos toe. Je kunt online gekochte artikelen ook ruilen of retourneren in één van onze winkels. 

    In België en Duitsland betaal je zelf de kosten voor het ruilen of retourneren.

  • 7. Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
    Zowel ruilen als retourneren mag altijd binnen 14 dagen mits de artikelen onbeschadigd en ongedragen zijn en verpakt zijn in de originele verpakking of schoenendoos met de originele labels en/of prijskaartjes. Als je naar de winkel gaat om jouw aankoop te ruilen of te retourneren vergeet dan niet de kassabon of retourbon mee te nemen.
  • 8. Hoe stuur ik (een deel van) mijn bestelling retour?
    Hergebruik de verzenddoos van jouw bestelling of verpak de schoenen en of andere artikelen in een stevige doos en geef deze, voorzien van het retouradres, af bij een PostNL servicepunt. Vergeet niet het retourformulier volledig in te vullen en bij je retour te stoppen. Het ontbreken van een retourformulier kan het retourproces vertragen.
  • 9. Ik heb betaald via Klarna (achteraf betalen). Kan ik mijn bestelling retour brengen in de winkel?
    Als je gebruik maakt van achteraf betalen via Klarna betaal je pas nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Om deze retour goed te kunnen verwerken in ons systeem moet deze altijd teruggestuurd worden naar de webshop. Dit kunnen wij niet in de winkel doen. Retour sturen kan via het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Vergeet niet het retourformulier volledig in te vullen en bij je retour te stoppen. Het ontbreken van een retourformulier kan het retourproces vertragen.
  • 10. Ik heb betaald via Klarna (achteraf betalen). Wat moet ik betalen als ik mijn bestelling gedeeltelijk retour stuur?
    Je ontvangt, nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen, binnen enkele dagen een aangepaste factuur van Klarna. Via Mijn Klarna vind je ook alle informatie over het bedrag en de betaling terug.

    Heb je vragen over de betaling? Neem dan contact op met Klarna via 020-8082852 of chat via https://www.klarna.com/nl/klantenservice. Klarna is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Meer informatie vind je op www.klarna.nl. Heb je vragen over de bestelling, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • 11. Kan ik een aankoop die ik in een Dungelmann winkel heb gedaan ook terugsturen of ruilen?
    Je kunt de ongedragen en onbeschadigde schoenen verpakt in de originele doos met de originele labels en/of prijskaartjes die je gekocht hebt in de winkel altijd binnen 14 dagen gratis aan ons terugsturen via PostNL. Neem hiervoor altijd even contact op met onze klantenservice zodat wij je een retourformulier (per e-mail) toe kunnen sturen.

    Vergeet niet de kassabon in de doos mee te sturen en jouw bankgegevens (IBAN) op het retourformulier te vermelden, zodat wij het bedrag op jouw rekening kunnen terugstorten. Wil je ook jouw e-mailadres en telefoonnummer erbij vermelden zodat we contact met je op kunnen nemen bij onduidelijkheden. Vermeld bij een ruiling ons referentie/bestelnummer en de maat die je wilt ontvangen.
  • 12. Kan ik mijn webshop bestelling ook in de winkel ruilen of retour brengen?
    In al onze winkels kun je online gekochte artikelen ruilen voor een ander artikel. Mits op voorraad, kun je het gewenste artikel direct omruilen. Retourneren in de winkel kan ook. Je krijgt geen contant geld terug, maar een bewijs dat je hier recht op hebt én onze toezegging dat het bedrag binnen 7 werkdagen op je rekening of creditcard staat.

    Ruilen en retourneren in de winkel kan binnen 14 dagen op vertoon van het retourformulier. Voorwaarde is dat het artikel ongedragen en onbeschadigd is, de originele labels en/of prijskaartjes bevat en in de originele verpakking zit.
  • 13. Kan ik mijn artikel ook online ruilen?
    Schoenen die online besteld zijn kunnen alleen geruild worden voor een maat groter of kleiner. Schoenen die online besteld worden kunnen dus niet geruild worden voor een andere kleur, een ander merk of een ander soort schoen. Vul zowel bij een ruiling als retour het retourformulier volledig in en vergeet niet het retourformulier bij jouw retour te stoppen als je de bestelling terugstuurt. Het ontbreken van een retourbon kan het retourproces vertragen. Nadat wij het pakket ontvangen hebben, ontvang je het vervangende artikel (mits op voorraad) binnen 5 werkdagen op het door jou aangegeven afleveradres.
  • 14. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Wij betalen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen het betaalde aankoopbedrag terug mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos met de originele labels en/of prijskaartjes verpakt zijn. Je kan je bestelling of artikel ook terugbrengen in de winkel. Je ontvangt dan een retourbewijs. Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee jij hebt betaald.
  • 15. Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
    Wij doen er alles aan om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken. Wij betalen zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 5-7 werkdagen na ontvangst van je retour alle betaalde aankoopbedragen terug mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en de schoenen in de originele doos met de originele labels en/of prijskaartjes verpakt zijn.

Garantie & klachten

  • 1. Ik heb een klacht over een artikel. Wat nu?
    Neem contact op met onze Klantenservice. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te gaan bij één van onze winkels. Wij zullen je klacht beoordelen en, mits deze gegrond is, een passende oplossing aanbieden.

    Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.
  • 2. Zit er garantie op de artikelen?

    Bij het al dan niet verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

    Voorbeelden van gebruiksklachten:

    • slijtage van zolen, hakken en neuzen
    • kapotte ritsen en stiknaden
    • beschadiging van de hielpartij

    Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze Klantenservice of kom langs in één van onze winkels.

  • 3. Heb ik recht op een prijsverschil?
    Prijsverschillen door afprijzingen worden niet gecompenseerd. Twijfel je of vind je dat je wel recht hebt op een prijsverschil neem dan contact op met onze klantenservice.