• Gratis retour binnen 14 dagen
  • Afhalen in één van onze winkels
  • Sparen voor persoonlijke korting
  • 8,1/10
    8253 Beoordelingen - Kiyoh
  • Bereikbaar van maandag t/m zaterdag

Garantie & klachten

Garantie op zicht
Bij het al dan niet verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

Voorbeelden van gebruiksklachten:

  • slijtage van zolen, hakken en neuzen
  • kapotte ritsen en stiknaden
  • beschadiging van de hielpartij

Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze Klantenservice of kom langs in één van onze winkels.

Klacht melden
Neem contact op met onze Klantenservice. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te gaan bij één van onze winkels.

Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.

Klachtenafhandeling
Wij zullen je klacht beoordelen en, mits deze gegrond is, met een passende oplossing komen. 

Om de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Indien je gebruik blijft maken van de website gaan wij er vanuit dat je hiermee akkoord bent en geef je toestemming tot het plaatsen en gebruik van cookies. Voor meer informatie en het onderscheid die wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.