• Gratis retour binnen 14 dagen
  • Afhalen in één van onze winkels
  • Sparen voor persoonlijke korting
  • 0/10
    0 Beoordelingen - Kiyoh
  • Bereikbaar van maandag t/m zondag

Garantie & klachten

Garantie op zicht
Bij het al dan niet verlenen van garantie maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder de fabrieksgarantie.

Voorbeelden van gebruiksklachten:

  • slijtage van zolen, hakken en neuzen
  • kapotte ritsen en stiknaden
  • beschadiging van de hielpartij

Twijfel je of een klacht onder de fabrieksgarantie valt? Neem dan contact op met onze Klantenservice of kom langs in één van onze winkels.

Klacht melden
Neem contact op met onze Klantenservice. Meestal vragen wij je het betreffende artikel retour te sturen of langs te gaan bij één van onze winkels.

Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs.

Klachtenafhandeling
Wij zullen je klacht beoordelen en, mits deze gegrond is, met een passende oplossing komen.