• Afhalen in één van onze winkels
  • Sparen voor persoonlijke korting
  • 7,9/10
    8447 Beoordelingen - Kiyoh
  • Bereikbaar van maandag t/m zaterdag

Belangrijke informatie van Dungelmann

donderdag, 01 augustus 2019

Afgelopen week zijn de winkels van Dungelmann Schoenen failliet verklaard. Dit betekent dat er via onze webshop geen bestellingen kunnen worden geplaatst, maar onze winkels nog steeds open zijn. Wel gelden er een aantal andere voorwaarden dan u van ons gewend bent.

*see English below*

Retourneren van web pakketten
Diegenen die binnen de retourtermijn van 14 dagen schoenen hebben geretourneerd, zullen het aankoopbedrag terug ontvangen. Als gevolg van het faillissement van Dungelmann neemt deze retourbetaling helaas meer tijd in beslag. Wanneer retourbetaling precies kan plaatsvinden kunnen wij helaas niet aangeven. Dit hangt ook af van de wijze van betaling en of er bijvoorbeeld gebruik is gemaakt van Klarna (after pay). Wij kunnen hierbij wel bevestigen dat iedereen die zijn/haar bestelling binnen de termijn van 14 dagen heeft geretourneerd, het aankoopbedrag van zijn/haar bestelling terug zal krijgen. 
 
Retourneren in de winkel
Vanaf heden is het niet meer mogelijk om uw aankoop te
retourneren in onze winkels. U ontvangt het originele
aankoopbedrag niet terug in contanten, maar u mag uw aankoop wel ruilen tegen een ander product. Bij een ruiling worden kleine verschillen tot maximaal €10,- terugbetaald. 
 
Reparaties
Reparaties die reeds in behandeling zijn worden afgehandeld zoals besproken. We nemen geen nieuwe reparaties meer aan en verwijzen u hiervoor door naar de dichtstbijzijnde schoenmaker.

Klachten
Gegronde klachten worden ingenomen en geruild tegen een ander pro¬duct. U ontvangt het originele aankoopbedrag niet terug in contanten.

Cadeaucheques
Wanneer u een reeds uitgegeven cadeaucheque wilt inleveren kunt u hiermee maximaal 50% van uw aankoop betalen.

Fashioncheques
Worden niet meer ingenomen.

VVV-bonnen
Worden niet meer ingenomen.

Spaarpunten
Uw spaarpunten komen per direct te vervallen en worden niet meer ingenomen. 

Onze winkel in Hilversum is wegens omstandigheden gesloten. 

IMPORTANT INFORMATION

Returns in the store
From today on it is no longer possible to return your purchase in our stores. You will not receive the original purchase amount in cash, but you can exchange your purchase for another similar product. In case of an exchange, small differences up to a maximum of € 10 are reimbursed. 
 
Repaires
Repairs that are already being processed are handled as discussed. We will no longer accept new repairs and refer you to the nearest shoemaker.

Complaints
Approved complaints are taken and exchanged for another product. You will not receive the original purchase amount in cash.

Gift vouchers
If you want to redeem a gift voucher, you can pay a maximum of 50% of your purchase with your gift voucher.

Fashioncheques
Are not being redeemed anymore.

VVV vouchers
Are not being redeemed anymore.

Loyalty points
Your loyalty points will expire immediately and will no longer be taken.

Our store in Hilversum is closed due to circumstances.

Om de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Indien je gebruik blijft maken van de website gaan wij er vanuit dat je hiermee akkoord bent en geef je toestemming tot het plaatsen en gebruik van cookies. Voor meer informatie en het onderscheid die wij hierin maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.